niedziela, 5 lutego 2017

Zakopane!

hej
Moje ferie jak się okazało mijają mi nawet aktywnie, codziennie gdzieś wychodzę ze znajomymi i wciąż nie miałam mojego wielkiego dnia lenia, ale spokojnie, znajdę i na to czas! Większość porządków, które planowałam, zrobiłam już. Obejrzałam również sporo filmów i na pewno zrobię osobny post, aby Wam polecić te najlepsze :) Ostatnio wybrałam się też z bliźniaczkami i Kasią (pozdrawiam!♥) do Zakopanego. Byłyśmy w miejscach, które chyba najbardziej mi się spodobały, kiedy odwiedziłam tą miejscowość w tamtym roku.  Byłyśmy na Gubałówce, pod Wielką Krokwią no i w moim ulubionym miejscu tam czyli Antałówka. Mam wrażenie, że mało osób wie o niej, ponieważ nie ma tam w ogóle ludzi, a widok nawet lepszy niż na Gubałówce. Mianowicie można z  niej zobaczyć Tatry, Zakopane i to właśnie z tego miejsca zachód wygląda najpiękniej jak dla mnie. Dlatego, jeśli ktoś planuje wycieczkę na południe, to polecam uwzględnić ten punkt widokowy :)
Może zainspiruje Was spora dawka zdjęć!
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

81 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Moje ferie już się skończyły, ale były także bardzo aktywne.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Aż mam ochotę się tam wybrać :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje ferie spędziłam na wielkim lenistwie także Tobie zazdroszczę, widoki przecudne!
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne spędzenie ferii, piękne widoki!
    Na pewno świetnie się bawiłyście :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. :D Zazdroszczę, że mieszkasz tak blisko takie pięknego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak ja chciałabym mieć znowu ferie ;p

    ps. cudne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne widoki ♡ zdjęcia wyszły mega ^^
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) Aż można tylko pozazdrościć wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ale bym jechała do Zakopanego :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są przpiękne !!! W Zakopanym byłam 13 lat temu. Było wspaniale, dziękuję za przypomnienie mi tych wspomnień ;) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja bardzo chcę w góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie jest w Zakopanym. Ja jadę na jeden dzień w tygodniu, bo mam blisko, więc się nacieszę :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia cudowne! Zakopane to przepiękne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj dawno w Zakopanem nie byłam :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zbyt lubię góry, ale widoki są piękne.
    ślicznie wyglądasz :) !
    Obserwuję i czekam na kolejne posty !
    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja planuję z rodzicami udać się do Zakopanego w te ferie czyli za tydzień :)
    Cudne zdjęcia :)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś wolę jechać nad morze niż w góry.. Nie lubię maszerować po górach, wolę leniuchować hehe!
    Ps. cudowna siwa bluza!:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. Ja ja ci zazdroszczę teraz tych ferii. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemny post 😚 Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! it's just a magical place! Stunning photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing pictures! You look so gorgeous darling!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: FJORDS OF NORWAY: FUR COAT AND JEANS
    DON'T MISS: GUCCI BELT & FUR COAT IN NORWAY

    OdpowiedzUsuń
  25. Następnym razem na pewno zahaczę o Antałówkę. Zdjęcia są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie byłam już tam równo 5 lat, a szkoda bo uwielbiam góry :(
    Cudne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna fotoralacja no i gratuluje, że jeszcze nie miałaś dnia lenia :P
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. w Zakopanym byłam ostatnio w Kwietniu..ale nie przepadam za nim..Za drogo itp...wole Krynice / Szczawnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak cudownie, ja chcę w góry :(.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia!
    Zazdroszczę, nigdy nie byłam w Zakopanym :D
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia! Też chętnie bym się tam wybrała, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne widoki:D
    pozdrawiam!
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia, widać, że dobrze się bawicie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdjęcia, jesteście śliczne ! :) Ja też nie próżnuję we ferie i muszę przyznać że jeszcze nie zaczęły mi się nudzić ^^

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ale, u Ciebie widoki! WOW!


    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle Zakopane nie zawodzi! Piękne zdjęcia dziewczyny <3

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! jestem pod wrażenie. Widoki są wspaniałe :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne widoki ;) po górach nie koniecznie wspinać się lubię ale takie widoki uwielbiam ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie cudowne widoki! Zakochałam się w tych zdjęciach *-*

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczne zdjęcia! Kocham góry i mega zazdroszczę ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. kocham góry , kocham Zakopane <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia!! Polska jest naprawdę piękna!!

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłam w Zakopanem tylko raz i nie mogę się doczekać, kiedy znów tam pojadę. Tęsknię za tymi widokami i fajnie, że mi je przypomniałaś :D To pierwsze zdjęcie to mistrzostwo! *.* I czwarte - wow, serio bardzo fajnie wyszły :) Oglądam dalej i ciągle któreś mnie zaskakuje.. Może nie będę wymieniać po kolei które piękne, bo wszystkie mają swój urok :D Szczególnie te ze słońcem. Góry to zdecydowanie mój ulubiony krajobraz! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju zdjęcia tak mnie urzekły, że w kółko je oglądam :) uwielbiam góry ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialne widoki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne widoki! Szkoda, że w te ferie nigdzie nie wyjeżdżam!
    Pozdrawiam :*
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow ile świetnych zdjęć ! Też byłam w styczniu i się zakochałam w tych widokach !

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękne zdjęcia! :*
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku, cudowne zdjęcia! Aż mam ochotę się tam wybrać..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja planuję góry stołowe, ale nie tylko. Uwielbiam góry :) W Zakopanem byłam, wspominam ten wyjazd rewelacyjnie, ale ja wolę góry latem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne zdjecia! Zakopane na pewno odwiedzę, pewnie już nie zimą (nie w tym roku) ale latem czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękne zdjęcia! moje ferie raczej są dość leniwe jak na mnie :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piekne widoki :) Uwielbiam gorski klimat.

    OdpowiedzUsuń
  56. I just found your blog by chance and I have to say that Zakopane is one of my favorite places in the world! I've lived in Poland for some years and one of my last trips before returning to Spain was to Zakopane.
    Ohh, hoy I miss the snow!

    Regards,
    Two on the Road

    OdpowiedzUsuń
  57. WoW fantastyczne zdjęcia !!!!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <----- klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. hi, ım a new follower on your blog .for gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny blog, podoba mi się i bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, ale mam nadzieje, że się spodoba : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ciekawy post i fajne zdjęcia :)
    Ogólnie bardzo ciekawego bloga prowadzisz :)!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń