poniedziałek, 27 marca 2017

Co u mnie?

hejjjj,
Znowu mój tryb życia stał się dosyć zabiegany. Jedynym wolnym dniem, który staram się pozostawić dla siebie, jest niedziela, kiedy muszę ogarnąć naukę na przyszły tydzień z przerwami na leżakowanie. Mogłabym to nazwać taką bezstresową nauką, bez żadnych presji czasu itp. Zaczęłam też niedawno robić prawo jazdy. Na razie tylko teoria, ale już niedługo, drogi krakowskie - strzeżcie się! :D Tak szczerze, to trochę się tego obawiam, bo prowadzenie auta to jednak poważna sprawa, a nie wiem czy uda mi się być na tyle skoncentrowanym, aby i ogarniać wszystkie znaki, i pilnować żeby czasem nikt mi nie wyskoczył przed maskę samochodu, no i prowadzić tą wielką maszynę. Jednak skoro tylu ludziom udaję się to jakoś połączyć, to i mi powinno. Bardzo ekscytuje mnie ta nauka z życia kierowcy, nawet sama teoria, ponieważ wszystko to od razu mogę przełożyć na otaczającą mnie rzeczywistość, a nie jak to w matematyce bywa, skorzystam z tego jedynie na maturze xd. Dzięki tym wykładom, plus jeszcze treningom siatkówki i dodatkowym lekcjom matematyki, w tygodniu jestem totalnie zbieganą osobą i chwile dla siebie, może znajde jedynie o 23, a wtedy spożytkować mogę ją jedynie śpiąc. Przyjaciołom staram się poświęcać czas w piątki i soboty, aczkolwiek mam wrażenie że ostatnio stały się one mniej produktywne niż kiedyś. Trzeba wymyślić coś nowego! I tak wygląda mniej więcej cała organizacja mojego tygodnia. Jakoś z nią żyje i chyba jest dobrze ;)
Mały mix zdjęć z ostatnich dni :)
Jak tam u Was?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

70 komentarzy:

  1. fajny mic! podobają i sie te zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatni weekend przeleżałam w łóżku oglądając seriale - potrzebny mi był taki wypoczynek ;0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam pewnego rodzaju organizację tygodniową. Nie zawsze się jej uparcie trzymam, ale lubię taki tryb. Powodzenia z prawem jazdy!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia Kochana :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja rok temu też o tej porze zaczynałam prawko, troche zazdroszcze, że uczysz się w Krakowie, ja jeździłam w Rzeszowie i tak na dobrą sprawę nie ogarniam żadnych wiekszych miast

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki ;) Ja też nie mam czasu na nic ;p
    także ja teraz na bloga wchodzę raz na 2/3 dni ;p posty pisze do przodu itp ;p

    Miłego i słonecznego dnia kochana :) :* Udanej środy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku też zaczynam prawo jazdy, ale dopiero jakoś od września. :) Życzę powodzenia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo aktywnie spędzasz czas, ciężko potem znaleźć chwilę dla siebie :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój tryb życia też jest dosyć zabiegany xd Trzymam kciuki za Ciebie, abyś zdała jak najlepiej to prawo jazdy ;) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! It's so great pictures!!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia super! Powodzenia z zdaniem prawa jazdy :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, trzymam kciuki żebyś zdała za pierwszym razem prawko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez ostatnio jestem zalatana. Masa spraw w pracy do zrobienia, gdzie moja obecnosc jest obowiazkowa. Ostatnie przygotowania slubu. Organinzacja wyjazdu. Latanie za wielkanocnymi zajacami dla rodziny, z ktora spedze Swieta. W dodatku codzienne czynnosci domowe. No ale kobiety sa wielozadaniowe :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne zdjęcia! te z bańkami :o!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcie ze skarpetami jest genialnee
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy zaczniesz porównywać wszystko ze swojej strony jako kierowca gdy będziesz przechodzić jako pieszy nigdy nie wkroczysz gdzieś gdzie to niedozwolone. Bo wiesz jak to wkurza gdy piesi wbiegaja Ci pod koła ;) nic ogólnie strasznego ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój tydzień wygląda bardzo podobnie.. Mam strasznie mało czasu dla siebie. Mam nadzieje, że świetnie poradzisz sobie ze zdaniem prawo jazdy:)

    Mój blog: http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę że nie tylko ja z Krakowa :) Najlepsze miasto!
    A prawka nie ma się co dać, ja na szczęście miałam ekstra egzaminatora na praktyce (za 2gim razem zdałam XD) który był opanowany a nie to co za pierwszym razem młody więc trochę kosa, dlatego przyczepił się do głupoty;p Ale Tobie życzę powodzenia!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia<3
    Też uwielbiam jeździć do Krakowa ostatnio miałam tam nawet sesje zdjęciową:)
    Powodzenia na kursie :*
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny klimat zdjęć :)


    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kraków to piękne miasto, chciałabym tam mieszkać! :D Przepiękne zdjęcia, mają genialny klimat <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjecia! Ten wpis to czysta magia! Bardzo sie ciesze ze jestem na twoim blogu! Tak trzymać! http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia jakie dodałaś są takie magiczne! ♥

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  26. magical photos! You have a talent for photography.

    https://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia :) Ja też ostatnio jestem jakaś zabiegana i mam mało czasu, ale jeszcze kilka miesięcy i wakacje, heh :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie podobnie-non stop zabiegana jestem ..Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwieolbiam tak zorganizowanych ludzi jak ty :) Powodzenia z prawkiem! Ja zaczynam po wakacjach <3
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia,bardzo podobają mi się te z bańkami! Kojarzy mi się to z moim wczesnym dzieciństwem (:.
    http://everythingg-about-nothingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj ja także jestem zabiegana :/ Śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Such a beautiful photos! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę Ci robienia tego prawka, tak bardzo chciałabym go mieć, ale jeszcze niestety 3 lata :( Trzymam kciuki, że uda Ci się zdać! x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdjęcia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia z bańkami mydlanymi są magiczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. najlepszy chill z przyjaciołmi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana trzymam kciuki za Ciebie! Na pewno pokonasz te Krakowskie ulice! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. jeśli chodzi o prowadzenie auta- spokojnie, dasz radę ;) wszystko jest do opanowania :) ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny mix zdjęć :)
    Mimo, że tygodnie jak widać masz bardzo zalatane to dobrze, że to wszystko ogarniasz i znajdujesz czas na wszystko. Ja bym chyba nie potrafiła.
    Powodzenia z prawem jazdy! :) Sama w tym roku mam 18 lat, ale nie wiem czy się zapisać. Chyba poczekam do tych 20/25 lat ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post! :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny mix, uwielbiam zdjęcia z bańkami mydlanymi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia z prawem jazdy, tęsknię za Krakowem :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Powodzenia z prawem jazdy, ja jeżdżę już dwa lata :)
    super zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam mixy zdjęć! :-) Wszystkiego dobrego dla Ciebie :-)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Podobają mi się zdjęcia :)
    U mnie duuużo pracy przy licencjacie.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne te zdjecia, na prawdę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne zdjęcia :)
    ja swoje prawko zdałam kilka miesięcy przed maturą co było najlepszym momentem na to. trzymam kciuki i powodzenia!

    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja jeszcze kilka miesięcy temu mówiłam, że nie chcę zdawać na prawo jazdy, bo w pewien sposób mnie to przerażało. Teraz zmieniłam zdanie i czekam już na osiemnastkę :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia! Te z bańkami mydlanymi wyglądają magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana czekam na nowy wpis! Buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam bańki, które znalazły się na Twoich zdjęciach :) Przypominają mi o beztroskich latach zabawy i imprezowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Orientacja w aucie przyjdzie z kolejnymi jazdami :) W końcu człowiek nie urodził się od razu kierowcą :) Z czasem nabędziesz odpowiedniego reagowania i podzielnej uwagi :))
    Fajne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  53. Perfekcyjny wpis, podoba mi się, że zawarłaś tyle ciekawych treści w jednym poście :D

    OdpowiedzUsuń