czwartek, 16 marca 2017

Music

hej!
Dziś mam dla Was dosyć muzyczny post. Chciałabym podzielić się z Wami moją muzyką. Jest to ważny element mojego życia, zwłaszcza w momentach kiedy muszę przejść z punktu A do punktu B bez żadnego towarzysza, gdy humor mi nie dopisuje albo gdy po prostu potrzebuje trochę czasu dla siebie na przemyślenia. W związku z takimi okolicznościami słuchania muzyki, niezbyt przepadam za typowymi kawałkami, które słyszymy w radiu. Lubie posłuchać czegoś spokojniejszego, czasami bardziej podnoszącego na duchu, a czasami na odwrót, wprawiającego w jeszcze większy dołek. Zdarza się też jednak, że i pop można u mnie usłyszeć, najczęściej zdarza się to podczas treningu, kiedy potrzebuje jakiegoś motywatora. Jak widać moja muzyka jest bardzo różnorodna, z rocku przez indie przechodzę do popu. Nie ma co się ograniczać w tym temacie, bo przecież ma mi to sprawiać przyjemność i umilać czas, więc nie może to być gatunek słuchany na siłę. Po tym wstępie możemy przejść do paru propozycji. Mam nadzieje, że choć niektóre Wam przypadną do gustu.

Znacie któreś? Jakie są Wasze ostatnie hity?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

69 komentarzy:

  1. Też uwielbiam muzykę. Potrafi podnieść na duchu! Z Twoich propozycji niestety niczego nie znam, ale zaraz chętnie przesłucham ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z piosenek, które przedstawiłaś, ale chętnie posłucham:)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko jedną piosenkę. Ja także mam różnorodny gust i prawda nie ma co się ograniczać do jednego gatunku. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy trochę różne gusta muzyczne, ale Tom Odell towarzyszy nam obu <3
    U mnie teraz króluje Ed z nową płytą. I chyba tak już zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam trochę odmienny styl muzyczny, ale ostatni klip jest ok :)
    Ja uwielbiam piosenki Seleny Gomez, a z takich weselszych Alvaro Solera :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego zestawienia znam tylko piosenke Czeska. Ostatnio slucham ciagle tworczosci LP :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie posty, mogę poznać fajne nowe piosenki :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe propozycje;) Wiecej takich

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnej z tych piosenek. Ja mam za to ostatnio obsesję na punkcie muzyki z Legionu Samobójców :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych przez Ciebie wymienionych najbardziej znam i lubię Clock Machine 😊
    Pozdr,
    hopploshet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz zupełną rację, muzyka ma umilać czas, a nie trzymać nas na siłę przy jednym gatunku!

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam ani jednej piosenki, ale przesłucham, może coś mi się spodoba:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie potrafię wytrzymać dnia bez słuchania muzyki..Bastille bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja też nie wyobrażam sobie życia bez muzyki,w drodze do pracy,z pracy,podczas
    sprzątania,spaceru na mieście :)..
    Nie znam żadnej z tych piosenek.Ostatnio słucham Eweliny Lisowskiej (Niebo/Piekło,Prosta Sprawa) Zayn i Taylor-I dont wanna live forever,Zary-Lush Life i I would like oraz David Guetta-Would i lie to you
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tych piosenek nie znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam dwie i bardzo lubię :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet kilka piosenek z Twojej listy znam ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie posty :)
    Widzę, że słuchamy bardzo podobnej muzyki, też smęcę Odellem i Pixies.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę muzycznie się różnimy ale Czesława lubię słuchać😏

    OdpowiedzUsuń
  20. aż dziwne, że żadnej z piosenek wczesniej nie słyszałam

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I love music....I'm always listening to music when I'm at home.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. znam wszystkie :) mamy podobny gust :)


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie do końca moje klimaty, ale parę by sie znalazło ciekawych jak dla mnie:)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik


    OdpowiedzUsuń
  25. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉



    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  26. TRoszkę nie moje klimaty :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Muzyka odgrywa w naszym życiu ogromny wpływ. Tak naprawdę w zależności od nastroju będziemy mieli chęć na dany gatunek, więc ograniczanie się do jednego i zagorzałe trzymanie się tego, że słucham wyłącznie np. rocku nie zawsze jest dobre. Ja ostatnio miałam fazę na czarny rap, teraz z zamiłowaniem słucham latino więc śmiało stwierdzam, że każdy gatunek jest jest dobry, gdy tylko mam na niego chęć :)

    Pozdrawiam ciepło :*
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. https://www.youtube.com/watch?v=FM7MFYoylVs ja męczę teraz w kółko tą piosenkę :D nie wiem czemu, ale męczę i męczę :D
    buziaki! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Muzyka jest moim nieodłącznym elementem dnia ^^ Bez niej byłoby mi naprawdę ciężko. Tych utworów przyznam szczerze, że nie znałam, ale niektóre kawałki nawet mi się spodobały :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Pixies i Toma Odell. U mnie podczas treningów króluje disco polo. 😂 W szczególności Zenek z Akcent 😎

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za dźwięki - jak to mówimy w moim artystycznym kręgu znajomych. :) Fajnie, że porzuciłaś nam taką garść muzycznych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tych utworów :)
    Obserwuję.
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe utwory :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny zestaw muzyczny, wiele z wskazanych przez Ciebie piosenek znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing list! Have a great day! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Czesława :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam większość tych kawałków :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam utworów z Twojej playlisty, ale w moim życiu muzyka również pełni istotną rolę :) szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie bez niej życia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. SOAK <3 Reszta piosenek też świetna :D
    Obserwuje, pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba jestem troszkę w tyle z tą muzyką! hihi :D

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Muzyka potrafi czynić cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też lubię słuchać różnorodnej muzyki i nie ograniczam się tylko do jednego gatunku :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawe propozycje. Miło jest spotkać coś nowego! :)
    Najbardziej z tych pozycji trafia do mnie Bastille. Jestem ich ogromną fanką ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Muzyka jest naprawdę ważna w naszym życiu :) Uwielbiam alternatywę


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. OMG that pic is soooooo cute!!! It will bring out the girly girly in me. You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne nuty! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kawałkami z radia to osobiście już rzygam, ciągle te same i tak w kółko. Ja też mam dni kiedy słucham energicznej piosenki a czasami takiej typowo dołującej. Choć rzadko się dołuje, to czasami takie piosenki uświadamiają mi bardzo dużo! Przejrzę / przesłucham kawałki, które umieściłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba mamy inny gust muzyczny.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham PIXIES :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo mi się podobają :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Super Kawaki! POzdrawiam,

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Większość tytułów jest dla mnie nowością. Chętnie przesłucham piosenki w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też lubię różne rodzaje stylów muzycznych :) Moje Kapele i Zespoły to klasyki starej daty ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Muszę przyznać, że nie znam żadnej piosenki z twojej listy.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń