czwartek, 20 kwietnia 2017

Inspiration

hej
Znowu święta, święta i po świętach. Tym razem zakończenie ich zostało zwieńczone białym puszkiem spadającym z nieba... Może, tam na górze, zaszła jakaś pomyłka w kalendarzu? Szczerze liczę, że szybko ją naprawią. Wcale za śniegiem nie tęskniłam, za zimową kurtką również, czapką też.  Moje święta oczywiście spędziłam w rodzinnym miasteczku, jest to czas kiedy bardziej zbliżam się do rodziny i wszystko jakby spowalnia. Wybrałam się z tatą na plac, na próbne jazdy, całkiem nieźle mi szło, a z mamą dokształcałam swoje kuchenne "umiejętności". Aktualnie zapowiadają mi się spore luzy, ponieważ chodzę jeszcze tydzień do szkoły, a potem znowu niecałe dwa tygodnie wolnego ze względu na matury. A propos, mam nadzieje, że testy gimnazjalne jakoś Wam idą, a za maturzystów będę trzymać kciuki! Widzę, po mojej siostrze, ile pracy i stresu teraz Was to kosztuje, dlatego mogę powiedzieć Wam jedynie: Dacie rade ♥
Korzystając z wolnego, udało mi się obejrzeć serial o którym ostatnio jest trochę głośno: "13 reasons why". Opowiada on o życiu dziewczyny, która zanim popełniła samobójstwo nagrała 13 kaset, gdzie tłumaczy powody. które wpłynęły na jej samobójstwo. Cała akcja jest przedstawiana z punktu widzenia jednego z bohaterów, który miał jakiś wpływ na jej osobę. Kasety były podawane z rąk do rąk innych nastolatków, którzy wcześniej ją zranili. Serial dosyć wciąga, aczkolwiek momentami był podkoloryzowany. Oglądaliście? Słyszeliście o nim?
Dziś mam małą dawkę inspiracji, których nie było już jakiś czas. Mam nadzieje, że dzięki nim łatwiej przeżyjecie tą pomyłkę pogodową.
Obrazki pochodzą z tumblr.com
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

55 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje :) Słyszałam o serialu, ale jeszcze nie wzięłam się za jego oglądanie, ale spokojnie to nadrobię ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Uwielbiam ten serial!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zamierzam zacząć ten serial :P
    Zima zaskoczyła wiosnę :P
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje :D

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zdjęcia zawsze mnie inspirują

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądam seriali - brak mi czasu :/
    Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten serial w kolejce do oglądania :D
    piękne inspiracje

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te zdjęcia;)
    Serial hmm dość ciekawie brzmi nawet dla mnie;P
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie slyszalam i tym serialu Ale brzmi ciekawie chociaż nie oglądam ich. Może jednak kiedyś się skuszę A tak na marginesie świetne inspiracje <3
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę obejrzeć ten serial, ale nie mam jakoś motywacji, żeby jakiekolwiek oglądać. Święta zawsze szybko mijają. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli mowa o tej przerwie świątecznej to cieszę się z mojego odpoczynku od szkoły. Jeszcze nie pora na moje testy gimnazjalne więc się cieszę. Słyszałam sporo o tym serialu jednakże jeszcze go nie oglądałam. Ostatnim czasem skończyłam oglądać kilka seriali wiec myślę, że złapię się teraz czegoś nowego.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. serialu jeszcze nie oglądałam ale koniecznie musze obejrzeć bo mnie zachęciłaś;)
    A zdjęcia?Przepiękne,wywołują u mnie uśmiech:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. CUdne inspiracje!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne informacje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta wata cukrowa jest niesamowita :D

    http://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te święta to wyjątkowo szybko mi zleciały! :O
    Super inspiracje.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful photos and inspiration!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne inspirację to z watą boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten serial jest na mojej liscie must have do oberzjenia ;p poki co mam jeszcze 2 tyg wolnego :D (nie jade miedzy innymi na wycieczke+maturki <3) wiec mam sporo czasu i mysle, ze uda mi sie wszystko nadrobic ;3

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam pojęcia dlaczego ten kwiecień tak wariuje pod koniec miesiąca z pogodą, gdzie ta wiosna?!
    Duża dawka inspiracji, super!

    Pozdrawiam,
    egzemplarz (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale bym zjadła taką tęczową watę cukrową! Ja w tym tygodniu pisałam egzaminy - nie było najgorzej. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspiracje! Od razu przywołują na myśl nadchodzące wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj pamiętam ten maturalny stres. Życzę powodzenia siostrze! :) Nigdy nie słyszałam o tym serialu. Inspiracje super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi sweetie, I loooove it! Cute post ❤

    Maybe we can follow each other. Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Na szczęście, egzaminy już za mną, a lekki stres jeszcze może pojawić się, gdy opublikują wyniki, lecz na razie jestem wyluzowana :D. O serialu słyszałam i jest na mojej liście do obejrzenia :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tym serialu, ale nie moje klimaty :) Nie lubię się smucić, ani snuć długich rozmyślań, wolę seriale, które bawią :)
    Czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nice post :)
    Wish you a good week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie ja też nie przepadam za zimowymi ubraniami.Bardzo piękne zdjęcia,podobało mi się i dziękuję że wpadłaś na mojego bloga.....Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do zaobserwowania mnie i jeszcze raz dziękuję.Trzymam kciuki za ciebie

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia, uwielbiam inspiracje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia wybrałaś ;) a jeśli chodzi o serial, nie oglądałam go jeszcze. Choć dużo słyszałam na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  32. O serialu słyszałam, a z racji dłuższego wolnego chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam posty z inspiracjami :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się te inspiracje :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Woww! Impressive pictures! I love them!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: UNPUBLISHED ONE FROM CALIFORNIA
    DON'T MISS: SAILING STYLE

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam takie zdjęcia, człowiek może na moment zwolnić...

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym mieć tak długie i ładne włosy jak ta dziewczyna na zdjęciu <3
    U mnie niestety też padał śnieg po świętach :(
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten serial wydaje się mega! Dzięki, na pewno obejrze jakiś odcinek. :) http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twoje wpisy Kochana!:)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń