wtorek, 11 kwietnia 2017

ootd vs. ootd - Gamiss

hej
Prawdopodobnie pobiłam swój rekord w niepisaniu postów. Tym razem było to spowodowane siłą wyższą, jaką był laptop. Niestety nadszedł jego czas, na szczęście w lutym zmotywowałam się do zgrania wszystkich zdjęć, filmików zebranych przez całe moje życie, na dysk zewnętrzny, gdybym wtedy tego nie zrobiła, było by na tyle źle, że wszystkie te pliki przepadłyby bez śladu. Problem był z dyskiem twardym, czyli dosyć ważną rzeczą tego urządzenia. Szczęśliwe, laptop jest już ze mną, udało się go naprawić, jednak wrócił do mnie jak nowy, czyli wszystko trzeba ustawiać od początku.
Także wracam do Was z dużo dawką motywacji, ponieważ zapowiada mi się sporo wolnego czasu i nawet mam już parę pomysłów na posty. 
Dziś mam dla Was bitwę stylizacji. Przez ten czas udało zrobić mi się parę zdjęć :) Przyszła do mnie spora paczka od Gamiss i w każdej ze stylizacji znajdziecie coś z tego sklepu. Jeśli chodzi o moją opnie o na jego temat, to jest ona dosyć rozbieżna. Zacznę od torebki, po której spodziewałam się czegoś innego. Niezbyt przypadł mi do gustu chiński napis na spodzie, a także jej kolor, który wydawał się być inny. Jeśli chodzi o resztę rzeczy to nie mam większych uwag. Sukienka okazała się być za krótka, aczkolwiek to wina mojego niedopatrzenia. Ponieważ bardzo mi się podoba jej styl, zamierzam doszyć do niej jakiś materiał, aby była trochę dłuższa. Dwie bluzki są bardzo dobrze wykonane i fajnie się układają. Ostatnia rzecz to pędzelki, które są bardzo przyjemne, milutkie i idealnie się nimi nakłada produkty do makijażu.
Jeżeli planujecie jakiś zakup w tym sklepie, to mam dla Was kupon rabatowy: GamissVilian
SUKIENKA - [LINK], TOREBKA - [LINK]

BLUZKA - [LINK]

TOP - [LINK]

PĘDZLE - [LINK]
Która stylizacja podoba Wam się najbardziej? :D
Proszę o kliknięcia w linki albo TUTTU
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D)
Gamiss Summer 2017 Promotion Up to 60 % OFF 

73 komentarze:

  1. Chyba druga podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie outfity świetne, ale najbardziej podoba mi się 1 i 3! A Tobie ślicznie w takim koku, musisz częściej się w niego czesać :)
    Poklikałam w linki, pędzle wydają się porządne :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje :) Najbardziej podoba mi się 3 :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje, ale jak dla mnie to 1 jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta sukienka!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka śliczna biała sukienka, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje :)

    http://anggiex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne. Chyba najbardziej podoba mi się 2.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej z tych rzeczy podoba mi się sukienka :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie stylizacje są świetne ale mi się najbardziej podoba druga♡♡
    poklikane
    p.s. obserwuje:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie mistrzem jest ta sukienka. Jest śliczna biała delikatna idealna na wiosnę chociaż fakt troszkę dla Ciebie za krótką ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mega stylizacje;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten sam problem z moim komputerem i niestety wszystkie moje pliki mi przepadły :/ Śliczne zdjęcia! Mi się najbardziej podoba trzecia stylizacja

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowny jest ten płaszczyk, wow!
    Obserwuję, buziaki :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 stylizacja jest w moim stylu, ale bardzo zauroczyła mnie sukienka z pierwszego zestawu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia stylizacja jest dla mnie najlepsza, oczywiście klikłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba najbardziej podoba mi się 3 stylizacja, a to przez top. Szkoda, że musiałaś zrezygnować z blogowania przez nieszczęście z laptopem.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz ;) ten płaszczyk jest cudowny ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz w tych ubraniach i jak zawsze genialne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się chyba 3 stylizacja ^^

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz piękną figurę! we wszystkim cudnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm ciężki wybór ale chyba pierwsza wygrywa :) Wszystkie stylizacje są super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi najbardziej przypadła do gustu ta ostatnia :) wszystkie są super i zdjęcia też są cudowne, bardzo swobodne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. all of these outfits are perfect!
    you look so pretty! bosko!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka wyglada cudownie i nawet nie wydaje sie byc za krotka, przynajniej na zdjeciach ;]

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy outfit jest boski!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  26. Ale jesteś śliczna! Drugi outfit skradł moje serce!

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw z białą sukienką jest bardzo ładny, mam nadzieję, że już niedługo będzie na tyle ciepło, żeby można było chodzić w takich strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi najbardziej się podoba stylizacja numer jeden, chyba przez tą sukienkę bo jest przepiękna. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis,też ostatnio popsuł mi się laptop .. :3 Mi najbardziej podoba się stylizacja nr 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zestawy :* ślicznie wyglądasz + kliknięte :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. PRoste ale efektowne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia! Sukienka zdobyła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. na wszystkich zdjęciach wyglądasz bardzo ładnie i prawdę mówiąc trudno zdecydować, która stylizacja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne stylizacje! Mi najbardziej podoba się pierwsza i druga :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwszy outfit jest cudowny! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NASZ BLOG-www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne stylizacje! Wszystkie bardzo ładne, jednak druga podbiła moje serce <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze dwa zestawy najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne stylizacje,mi wpadła do gustu 2 i 3 stylizacja.Fakt jest Ci bardzo ładnie w koczku,bardzo podoba mi się Twój blog i o nim nie zapomnę bo są na nim dość ciekawe treści,jeszcze tu wpadnę na nowe wpisy.Ja tez prowadzę bloga tylko nie dawno zaczęłam..... Jak byś chciała wpaść to zapraszam (nie chce żeby brzmiało to nachalnie) clinicandbeaitytips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo śliczne są te stylizacje, mi do gustu przypadł 2 i 3,faktycznie ładnie jest Ci w koki,nie zapomnę odwiedzać Twój blog, gdyż treść jego bardzo mnie zaciekawiła a język jakim się posługujesz jest warty mojej pochwały dla Ciebie,czekam na nowe wpisy, oby tak dalej liczę na Ciebie. Tez prowadzę swojego bloga ale niedawno zaczęłam,jeśli chcesz wpaść to zapraszam http://clinicandbeautytips.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Love the white dress! And the lace detail looks so divine!

    Madame X
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  42. Bajkowa ta biała sukieneczka :D Przyłączam się do bicia rekordów w niepisaniu postów - wiosenny kryzys, z dala od komputera :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawe zamówienie :) bardzo podoba mi się ten top!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Druga najbardziej przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie stroje super, ale pierwsza wygrywa wszystko!

    Olga Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Obie stylizacje podobają mi się ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się spodobała! Z chęcią bym się tak ubrała.
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Cool outfits! Nice pictures!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsza najpiękniejsza :). Reszta też super!
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Stylizacje są śliczne, a najbardziej podobają mi się dwie ostatnie!
    COME TO MY SOUL: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem największą fanką Twojego uśmiechu, radości!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Rzeczywiście paczuszka przyszła sporawa :)
    To dobrze, że laptop wrócił jak nowy. Oby się już nie psuł!
    Zdjęcia są świetne. Każda stylizacja mi się poodoba:)
    Płaszczyk jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  53. Love it soooo much! Cute post.

    Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś piękna! Urzekły mnie Twoje botki! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Very cool post, dear! Photos beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka i płaszczyk są przecudne <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing photos! I love your style :)

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow, I Iike it soooo much! ❤
    Anyway, would you like to follow each other? Please let me know!

    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierwsza stylizacja mi najbardziej sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękny płaszczyk:),świetne stylówki :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześliczny płaszczyk i świetne pędzle !

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne stylizacje! Trzecia najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń