czwartek, 27 kwietnia 2017

Spring wishlist

hej!
Dziś znowu troszkę o modzie. Ostatnimi czasy bardzo modne stały się typowo festiwalowe ubrania. Mnie również one zachwyciły. Krótkie i luźne bluzki z odkrytymi ramionami, dziurawe spodnie, gdzieniegdzie wiszące frędzle i  dużo motywu kwiatów. Czuje, że w te wakacje będzie przewijać się mnóstwo tego typu stylizacji, bo jak na razie do szkoły czy pracy, koszulek tyle odkrywających nie założymy. Dziś mam dla Was wishlistę ubrań na słoneczne dni ze sklepu Rosgeal i Zaful. Mam nadzieje, że coś wpadnie Wam do gustu ;)
W tym tygodni zaczynam mój dłuuuugi weekend, który trwa aż do 9 maja - niebo! ♥ Mam nadzieje, że choć trochę pogoda dopisze bo chciałabym wybrać się na wycieczkę chociażby do Morskiego Oka, na rowery i rolki! Porobić mnóstwo zdjęć i pospacerować po mniej odwiedzanych miejscach w Krakowie :)

Zaful:
1/2/3/4
1/2/3/4
Kupon rabatowy: ZafulChen

Rosegal:
1/2/3/4
1/2/3/4
Kupon rabatowy: RosegalChen
Proszę o kliknięcia w linki albo TUTTU
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D)

61 komentarzy:

  1. Świetne propozycje!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknięte:-)
    Też mam nadzieje na poprawe pogody;)
    Miłego długiego weekendu :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne bluzeczki! Najbardziej spodobały mi się te z odkrytymi ramionami :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bluzeczki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ubrania ! Bluzeczki są naprawdę śliczne ! <3

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszki, bardziej podobają mi się te od Zaful. Ja swój długi weekend mam do 07 maja (też dobrze) i bardzo się cieszę, że można w końcu wypocząć! :)


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mamy bardzo podobny styl.
    Właśnie takich rzeczy szukam na wiosnę :)
    Poklikałam Rosegal :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne bluzeczki :) czarne z odkrytymi ramionami bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te koszule z haftami :D
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely wonderful! I really like this selection!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno na majówkę pogoda ma być brzydka. Mam nadzieję, że jednak to się nie sprawdzi. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super propozycje, oczywiście kliknęłam w linki :)życzę Ci fantastycznej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuszki,zwłaszcza te hiszpanki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne koszule. Poklikane :)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne propozycje! Bardzo wiosenne :)
    Te koszule z Zaful z haftami bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne bluzki damskie,mam takich parę ale jak narazie nie chodzę w nich.Dziękuje ze wpadłas ba mojego bloga,jeśli chcesz być na bieżąco to zapraszam do zaobserwowania.Najpewno tu jeszcze wpadnę..... I przy okazji fajne były też początki tego bloga....

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne bluzki damskie,mam takich parę ale jak narazie nie chodzę w nich.Dziękuje ze wpadłas ba mojego bloga,jeśli chcesz być na bieżąco to zapraszam do zaobserwowania.Najpewno tu jeszcze wpadnę..... I przy okazji fajne były też początki tego bloga....

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post, I'm following you , can you follow me: http://janead.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super plany na majówkę, zazdro ;). Ładne bluzki, poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne rzeczy wybrałaś :) również bardzo lubię asortyment tych sklepów ;) już nie mogę się doczekać wakacji i pięknej pogody, która pozwoli na noszenie takich cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne! Najchętniej kupiłabym je wszystkie.
    Życzę miłego dnia :)

    Zapraszam!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  26. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne ubranka <3 nie moge sie doczekac nadejscia lata ;* + pokliakne

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/wear-black-or-stay-naked.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Hiszpanki nadal w modzie! Super rzeczy, poklikałam! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy, poklikałam :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne ciuszki !, poklikałam <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Czyli moja mama miała racje co do ostatnich szyków mody ;D Propozycje z Zaful bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I love your selection of clothes. That off shoulder blouse with embroidery is so cute.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczy zbytnio się mi nie podobają, aczkolwiek czarna bluzka z Rosegal jest całkiem ładna :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne bluzeczki! Tylko czekać na pogodę, żeby móc wreszcie takie zakładać. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne koszule i bluzki :) uwielbiam koszule z motywem kwiatowym :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnia bluzka najbardziej mi się spodobała, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba ta moda na okryte ramiona :D

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo spodobały mi się rzeczy z Zaful! :) Świetna wishlista.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. super wishlista :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. this is such a lovely wishlist
    amazing picks :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  41. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne rzeczy z Zafula, zwłaszcza bluzki z falbankami.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne propozycje! Kilka ubrań z listy przeznaczyłabym również dla siebie ☺

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne ciuszki :) takie wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam tą białą koszulę w kwiaty na długi rękaw i ją uwielbiam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne bluzki z Zaful - masz dobry gust! Oczywiście poklikane. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. biała koszula z haftowanymi kwiatami cudowna! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne ciuszki! Bardzo mi się spodobały :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne rzeczy! Miłego weekendu!:)

    xxBasoa

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię tego typu stylówki! Wbijaj do mnie będzie mi mega miło jeśli zajrzysz ! :)

    OdpowiedzUsuń