piątek, 5 maja 2017

Bezprzewodowe słuchawki!

hejo,
Moja majówka mija bardzo spokojnie, spędzam czas z przyjaciółmi, oglądam filmy no i oczywiście jest też czas na robienie zadań, których nauczyciele zadali sporo dbając o nasz brak nudy. Szkoda tylko, że deszcz nas nie opuszcza. Dzięki właśnie takiej szaroburej pogodzie nieźle się zaprawiłam próbując w jakikolwiek sposób spędzić aktywnie te dni. Najprawdopodobniej się przeziębiłam, ale liczę na szybkie wyzdrowienie, bo w weekend szykuje mi się osiemnastka.
Dziś chciałabym podzielić też z Wami moim ostatnim ulubieńcem. Wiadomym jest, że muzyka stanowi nieodłączną część naszej codzienności. Przechodząc gdziekolwiek, z punktu A do punktu B sama, zawsze zakładam słuchawki. Jednak te, uwielbiają się plątać albo jedna z nich po prostu przestaje działać. Niedawno weszłam w posiadanie słuchawek bezprzewodowych, działający dzięki połączeniu Bluetooth z Sudio Sweden. Jakość dźwięku jest bardzo dobra, tak jak ich sposób wykonania. Dodatkowo dostajemy do nich roczną gwarancje, co już daje znak o ich wysokim poziome. 
Jeśli przypadną Wam do gustu, to tutaj macie kod rabatowy: UNNORMALL15
Dziś zapraszam na;

44 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam taki słuchawek. W sumie mało ze słuchawek korzystam. XD Ale są ciekawe. :D

    Fajny sweterek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam bezprzewodowych słuchawek - czas to zmienić! :)

    Ta seria zdjęć na dworze - świetna :)
    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają te słuchawki :) Piękna stylizacja :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchawki rewelacyjne! Nigdy takich nie miałam :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy taki gadżet :) Trzeba go kiedyś przetestować

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchawki wyglądają fajnie. Może warto przemyśleć zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaj! uwielbiam takie warkoczyki ;D słuchawki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie słuchawki bez przewodowe to na pewno świetny gadżet. Ja tylko się boję, że zgubię telefon. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydają się być świetnym dodatkiem
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa z tymi słuchawkami ;)
    Cudowne zdjęcia, a figury tylko zazdrościć ♥
    Obserwuję od jakiegoś czasu
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tych słuchawek ale gadżet.wydaje się fajny więc musze je kupić :-)
    zdrowia życze :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydały by mi się takie :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te same słuchawki i są genialne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie słuchawki to naprawdę fajny gadżet. Właśnie zastanawiam się nad zakupem jakichś, więc może zdecyduję się na zakup bezprzewodowych ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te słuchawki, z tym, że w innym kolorze :) jestem nimi zachwycona. Uczciwie przyznaję, że lepszych nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym je przetestowała :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne słuchawki,przydatne...... Tez miałam taki problem ale odkąd zaczęłam odkładać na nowe przestałam korzystać z tych.Jeśli masz więcej takich przydatnych rzeczy bardzo jestem ciekawa i oczekuje twojej opinii z której bardzo chętnie skorzystam.... dziękuję ze wpadłas na mojego bloga, jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  19. Słuchawki prezentują się rewelacyjnie :)
    Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama mam słuchawki z tej firmy i je uwielbiam :D Bardzo fajny post. U mnie również pojawiło się coś nowego. Zapraszam i pozdrawiam cieplutko x http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/05/met-gala-2017-przeglad-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  21. such a fantastic casual styling! love your braids:)

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hiii...I follow you. I hope you follow me too.
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Słuchawki rzeczywiście fajne, ale nie wiem czy dałabym tyle pieniędzy za słuchawki. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Słuchawki wyglądają genialnie. Lubię te połączenie kolorów. Stylizacja bardzo ładna! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super słuchawki i świetna sesja! :) Zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia!
    Takie słuchawki są bardzo praktyczne!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam już gdzieś o tych słuchawkach, jak dla mnie świetna alternatywa dla ciągle plączących się zwykłych słuchawek :)


    egzemplarz(klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this! ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz bardzo ładny sweterek! Słuchawki są rewelacyjne :) W sam raz dla mnie !
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam te słuchawki! Przynajmniej się nie plączą ;) Świetnie wyglądasz, kochana! Zdrowiej szybciutko!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Dosłownie mój styl! Piękne buciki :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne słuchawki :) Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam o tych słuchawkach ale jak dla mnie cena za wysoka :P
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  34. SUper fotki, Sluchawki na wypasie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowite ujęcia! Słuchawki też sztosik ;)
    Może wspólna obserwacja?
    Serdecznie zapraszam do odwiedzania i śledzenia mojego bloga!
    Link: NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  36. Great outfit. Marvellous!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny outfit. Rewelacyjnie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia, ja również mam wiele planów na wakacje:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń