czwartek, 25 maja 2017

Haul Rosegal

hej,
Ostatnio dużo się dzieje, jako że mamy maj, zakończenie roku, urodziny, dużo planów itp, jednak tym pomęczę Was kiedy indziej. Dziś mam dla Was trochę mody. Ostatnio przyszła do mnie paczka od Rosegal, sklepu z którym około 3 lata temu nawiązałam swoją pierwszą współpracę w życiu i teraz miałam okazje ponownie u nich coś zamówić. Wybrałam bardzo wiosenne bluzki. Pierwsza jest w popularnym stylu z akcentem kwiatów na ramionach. Właśnie to podoba mi się w niej najbardziej. Druga jest bardzo przewiewna, posiada od spodu delikatną podszewkę, która sprawia, że fajnie i luźno się układa. Ponieważ ostatnio zgubiłam, bądź ktoś mi ukradł, mój ukochany łańcuszek, musiałam znaleźć sobie jakiś zamiennik. Ten, który widzicie na zdjęciach, jest jak dla mnie idealny. Zamówiłam sobie też, tak dla testu, chokera. Nie chodzę w nich na co dzień, ani też nie uważam ich za mój "must have", aczkolwiek ten, wyjątkowo mi się spodobał. Ostatnia rzecz to gąbeczki do twarzy. Spodziewałam się troszkę większych, ale te sprawdzają się w powierzanym im zadaniu, czyli nakładaniu korektorów. Równomiernie rozprowadzają wszelkie produkty, więc jestem z nich zadowolona. 
KOSZULA - [LINK]
BLUZKA - [LINK]
ŁAŃCUSZEK  - [LINK]
CHOKER - [LINK]
GĄBKI - [LINK]
Rosegal white club dresses spring 2017 Promotion  
Mam dla Was rabat, na zakupy w tym sklepie: RosegalChen
Proszę o kliknięcia w linki albo TUTTU
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D)

61 komentarzy:

  1. Świetna jest ta koszula! :)
    A te gąbeczki mam i są naprawdę super.
    Poklikane!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubrania, poklikałam i podaję kilka cen - 13,19$, 2,79$, 3,60$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza koszula jest piękna. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna koszula!
    Podoba mi się charakter tych zdjęć :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne taki mroczne zdjęcia ;) Piękne nowości.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przesyłka. Łańcuszek cudowny <3
    Ta pierwsza koszulka bardzo mi się podoba!
    Cudnie wyglądasz!
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam koszule :) mogłabym ich mieć całą szafę :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię te koszule z haftami,sama mam podobną :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) Szkoda, że łańcuszek wsiąknął :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieska koszula w paski PIĘKNA ! Te naszycia na ramionach mnie bardzo urzekły :)

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne te rzeczy, tylko zdjęcia trochę słabej jakości albo to może przez brzydką pogodę :/
    Poklikane :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się na bluzka :) Teraz bardzo modne są te gąbeczki do makijażu, fajnie wyglądają, ciekawa jestem, czy sprawują się tak dobrze jak oryginalne. Obserwuję i pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten choker, taki delikatny :-)
    Łańcuszek moze jeszcze się znajdzie.
    Moja siostra zgubiła ostatnio złotą bransoletkę od chłopaka więc dopiero ma zmartwienie :D

    Zapraszam serdecznie na nowy post,
    a w nim same szybkie samochody :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. łańcuszek mi się podoba, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza bluzka mi się podoba :) Buziaki i poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  18. You look fantastic! Beautiful blouses!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna bluzeczka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jakie słodkie gąbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula w paski rewelacja!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja Ci powiem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula z haftem jest prześliczna :) Strasznie podobają mi się ubrania z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie stylizacje są bardzo fajne :) Koszula śliczna !
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne bluzki :)

    https://jestem-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula strasznie mi się podoba i bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne bluzki,wyglądasz w nich przepięknie ;-)
    poklikane
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam bardzo podobną koszulę :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna bluzka, ale zdjęcia ciut za ciemne :)
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo fajne rzeczy :*
    Koszula super :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne stylizacje, szkoda że światło na zdjęciach jest tak słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Kliknełam na dowód podaje ceny rzeczy :*
    1) nie ma bezpośredniego linku do koszuli:(
    2)$13.19
    3)$2.79
    4)$3.60
    5)$2.62
    Miłej współpracy a tak po za tym koszula świetna ♥
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne stylizacje i zdjęcia!
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę świetne rzeczy! Najbardziej spodobała mi się koszula oraz bluzka :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  37. super, że jesteś zadowolona z zamówienia ;) bardzo ładne rzeczy otrzymałaś, a koszula jest wprost rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Koszula w paski świetna.
    Te gąbeczki mnie zaciekawiły. Ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super koszulki :D Kliknięte xx
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz super! Błękitna koszula.. REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również ostatnio trafiła do mnie przesyłka z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne ciuszki :) Kliknęłam w link i będę Ci bardzo wdzięczna, jeśli klikniesz w banery reklamowe na moim blogu :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ostatnio dzieje się niesamowicie dużo! jak dla mnie mógłby być już lipiec ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się twój blog ! :D zapraszam do mnie->
    http://przeznacznie-losu.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gąbki są niezbędne jak dla mnie trafiony temat ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Oh wow! These are both perfect street casual outfits. I don't think I have army green pants in my wardrobe and I think it's time for me to have one.

    OdpowiedzUsuń