sobota, 3 czerwca 2017

Osiemnaście.

hej,
22 maja, miałam swoje osiemnaste urodziny. Nie mogłam tego dopuścić do swojej świadomości, bo jednak nie czuje się wystarczająco dojrzałą jak na ten wiek i pewnie jeszcze długo nie będę. Jednak z tym nic nie da się zrobić. W ten, jakże wyjątkowy dzień, miałam ochotę jednocześnie się załamać, a jednocześnie jakoś go uczcić. Wiec wybrałam się z chłopakiem na wycieczkę w miejsce które uwielbiam, czyli w góry, do Morskiego Oka. Był to przecudownie spędzony czas z ważną dla mnie osobą. Wieczorem, jako już wisienka na torcie, przyszły do mnie moje przyjaciółki z winem i właśnie własnoręcznie upieczonym tortem. Jak dla mnie, był to idealny urodzinowy dzień. Imprezę zorganizowałam w najbliższy weekend wraz z moją przyjaciółką z którą trzymam się już 14 lat. Wszyscy podobno dobrze się bawili (widziałam uśmiechy, więc nie są to tylko puste słowa!) Po pasowaniu siniaki mam do dziś, no ale cóż, tradycji musiało stać się zadość. Na początku wszystkim tym bardzo się stresowałam, jednak teraz jestem zadowolona z przebiegu mojej osiemnastki i szczęśliwa. Zostawiam Was na koniec z mixem zdjęć z wyżej opisanych zdarzeń ;)

63 komentarze:

  1. Chyba musisz zaktualizować zakładkę "o mnie", bo nie sądziłam, że masz już osiemnastkę :) Wszystkiego Najlepszego!

    Dziękuję za udostępnienie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, tez się załamałam w soje urodziny. Płakałam, ale dopiero za rok 18 :P
    Super imprezka i wypad w góry chyba najlepszym prezentem!
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcia są naprawdę świetne
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego :*
    Fajne zdjęcia
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego :) Bardzo fajny mix :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia :) Zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za rok mam 18-stkę.
    Ale pomysł na te góry był świetny :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego!
    Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione ale szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Super ciacho kochana, ja tez jestem po swojej 18 i nadal sie nie czuje pełnoletnia haha. Jak ktos mnie oyta o wiek to pierwsze co mam w glowie to liczba 17 haha. Buziak

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego Kochana :* Piękne zdjęcia, miło się na nie patrzy :) Kochana nic sie nie przejmuj, jak będziesz miała lat co ja to wtedy dopiero jest tragedia :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku niestety kończyłam już 19. Spóźnione 100 lat!! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Piekny wiek, najgorzszy jest przeskok pomiedzy nascie a dziescia :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne jest to pierwsze zdjęcie Twojego chłopaka!
    Najważniejsze, że ten czas spędziłaś z najważniejszymi dla Ciebie osobami :) Powodzenia w tym dorosłym życiu! ^^
    Wszystkiego najlepszego :)
    Oj pasowanie chyba jest najgorsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem co przeżywałaś. Ja miałam swoja osiemnastkę dość niedawno, bo w listopadzie. Przed imprezą również bardzo się stresowałam, ale potem wszystko było super! :)
    Świetne zdjęcia, najważniejsze że impreza udana!
    10000 lat <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja swoją 18 miałam już kilka lat temu a wciąż czuję się jakbym miała 17 ; D


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Cieszę się, że miałaś udaną 18 w gronie najbliższych Ci osób. Potwierdzam - każdy wygląda na zdjęciach na zadowolonego :) Pierwsze fotki (te z wycieczki) są niesamowite! No i jeszcze raz - spełnienia wszystkich marzeń w tym dorosłym życiu :)
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Super tort i fantastyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 18 kiedy to było ;) najlepszego kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Spokojnie, też ta miałam. ;) W sumie mając te 18 lat to nie jest taki pstryk i jesteś dorosłą osobą, do tego się dochodzi stopniowo. Chociaż moim zdaniem tak czy siak w każdym jest choć odrobinka dziecka. ;)
    Oj moja osiemnastka była prawie dwa lata temu, więc nie tak dawno i pamiętam jak bardzo się stresowałam.
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, przede wszystkim zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały wiek, wszystkiego najlepszego :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. your post very good and very nice.Get new ideas for See Every Dress on

    the Red Carpet
    and you want more fashion styles ideas check this

    Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :D
    Impreza na pewno musiała byc udana :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę wiele świetnych pamiątkowych zdjęć :) Wszystkiego najlepszego z okazji 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i spełnienia Twoich najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie ładne zdjęcia! Impreza 18-stkowa musiała być udana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Na szczęście jestem już po 18-stce, ale ten dzień wspominam fatalnie. Dobrze, że Twoje przyjęcie urodzinowe było udane :) Spóźnione Wszystkiego Najlepszego ♥ Morskie Oko jest bardzo ładne *.* Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się tam zajrzeć ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego!
    Ja też lubię wycieczki nad Morskie Oko.
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego ;*
    świetne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne zdjęcia :)

    http://ciekawskiejajo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsze zdjęcia w górach są po prostu REWELACYJNE!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Też jestem z maja i miałam 18-stkę :)
    Spełnienia marzeń ! :) śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  36. To super, że urodziny się udały :). Również uwielbiam Morskie Oko. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjecia. Wszystkiego co najlepsze kochana! Ja tak sami po swoich 18 urodzinach nie mige sie do tego przyzwyczaić i tego zrozumieć haha. Tyle odpowiedzialności.. buziaki

    Caiawichowska


    OdpowiedzUsuń
  38. Ja swoje 18ste urodziny miałam 30kwietnia.
    Jestem szczęśliwa, a zarazem boję się dorosłego życia. Jeszcze 2 miesiące i czeka mnie przeprowadzka do innego kraju ;)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego dobrego ;)
    jej.. aż moją osiemnastkę mi przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  41. tez miałam takie balony na swojej 18 :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Spóźnione,ale wszystkiego najlepszego. Też w tym roku skończyłam 18lat.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego, widać że zabawa była udana :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne zdjecia! 100!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ciesze się że urodziny się udały, naprawdę piękne widoki :)
    zapraszam do mnie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja moje osiemnaste urodziny mam w sierpniu ;) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 2 pierwsze zdjęcia są cudowne, myślałam, że to jakieś obrazki z internetu ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciałabym mieć znów 18 lat. Kiedy to było...
    Ale narobiłaś mi ochoty na wypad w góry!
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne widoki, dawno już tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy to było gdy ja miałam 18 lat ;D. Zamiast Morskiego Oka wybrałabym pewnie morze :))

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego Co Najlepsze kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne zdjęcia!
    wszystkiego najlepszego! teraz dopiero lata będą uciekały jak szalone ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo spóźnione wszystkiego najlepszego! Większość osób ma podobne odczucia gdy zaczyna do nich dochodzić, że nie są już dziećmi. Życie pędzi jak szalone dlatego powinniśmy czerpać radość z każdej chwili ;) Zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdj!


    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj 18-scię - kiedy to było hehe ;) Celebruj te piękne lata, bo szybko Ci uciekną ;) Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  57. Moja Droga życzę Ci udanego, szczęśliwego dorosłego życia!
    Bierz z życia jak najwięcej za nim się obejrzysz będzie już dwudziestka. Na prawdę. :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszyscy podobno dobrze się bawili

    OdpowiedzUsuń